mandag den 29. december 2014

2014 - i bakspejlet

På onsdag kl. 24.00 lægger vi 2014 bag os.

Personligt har det været et godt og begivenhedsrigt år, med mange gode oplevelser og slet og ret bare væren. Ikke alting gik som jeg håbede og drømte om, men jeg havde ikke været dem foruden.

Jeg har her på bloggen skrevet lidt om, hvad der er sket her på matriklen og omegn, men en kort status....
  • Jeg fik leget turist for en dag i København, med havnerundfart, Tårnet på Christiansborg, Christiania med videre
  • Jeg fik besøgt Den blå planet
  • Jeg fik taget nul på Netflix, og sagde dermed mere eller mindre farvel til andet tv-kiggeri eller for den sags skyld diverse sociale aktiviteter! 
  • Jeg fik set Bayern München blive tysk mester og generelt oplevet et glimrende fodboldår, om end FC København og Manchester United fejlede stort
  • Jeg fik været på endnu en oplevelsesrig Roskilde Festival
  • Jeg oplevede min bedste sommer i mange år
  • Der var pragtfulde ture til Berlin, Stockholm, Bruxelles og ikke mindst New York, suppleret med en del arbejdsrejser til de øvrige nordiske hovedstæder
  • Jeg fik skåret min koncertaktivitet ganske betragteligt ned, men det blev alligevel til fine oplevelser med blandt andet Neil Young, Psyched Up Janis og Kent
  • Jeg fik nydt hus og have i fulde drag, hvor sidstnævnte nu har nået stadiet for vedligeholdelse
  • Jeg fik fortsat cykel- og styrketræningen, og ikke mindst genoptaget løbetræningen, hvor jeg undervejs fik sat hak ved mit første Eremitageløbet
  • Jeg fik nydt mange gode stunder i gode venners og familiens selskab
  • Der var konfirmation og runde fødselsdage hos gode venner
  • Dertil kommer en masse gode musik-, bog-, film- og fodboldoplevelser.
Tak er ofte kun et fattigt ord, men alligevel tak til alle dem, der var med til at gøre 2014 til endnu et dejligt år. Endnu et år til bogen. Gode venner, gode naboer, min dejlige familie og så videre - ja, ingen nævnt, ingen glemt.

Jeg glæder mig allerede til at tage hul på et nyt år og ved, at det bliver et godt et af slagsen.....

Godt nytår!

Ingen kommentarer: