tirsdag den 14. januar 2014

20 fakta om bloggeren


På det social medie, Instagram, som jeg i øvrigt sætter stor pris på og bruger meget, har der kørt en kæde-opfordring om at skrive 20 ting om sig selv.

Jeg fik opfordringen fra én af mine norske venner derinde, og greb den så forleden. Her er, hvad jeg skrev: 
  1. Jeg er født i 1968. 
  2. Jeg bor i Ringsted, lige midt på Sjælland. 
  3. Jeg arbejder i Nordea - har været der i 6 år. 
  4. Jeg drømmer om at bo i Sorrento, Italien. 
  5. Jeg har en storesøster, som hedder Anette. 
  6. Jeg elsker dyr og har p.t. katten, Mikkel. 
  7. Jeg hader rod. 
  8. Jeg er en strukturfascist, hvilket jeg ikke altid er lige stolt over. 
  9. Begge mine forældre er døde. 
  10. Jeg er en stor fodboldfan og ser mange kampe i fjernsynet og på stadion. 
  11. Jeg elsker at rejse, men er også lidt af en hjemmekartoffel. 
  12. Jeg er socialt anlagt og snakker meget - måske for meget! 
  13. Jeg elsker øl - især de tunge og stærke.
  14. Jeg har ingen børn - desværre. 
  15. Jeg er meget rastløs og bliver let utålmodig 
  16. Jeg er vild med musik - både på anlæg, iPhone og koncerter/festivaler. 
  17. Jeg elsker mit hus og min have. 
  18. Jeg dyrker meget sport - løb, cykling og fitness.
  19. Jeg kunne godt tåle at tabe 10-15 kg., men er også lidt af en livsnyder. 
  20. Jeg har vist megen humor og selvironi
20 ting - stort som småt.

Ingen kommentarer: