onsdag den 15. august 2012

Beckerlee og en top-10 over Gasolin

Forleden rundede Franz Beckerlee fra de forlængst hedengange Gasolin de 70 år, og blandt andet Jens Unmack markerede dagen ved at smide en personlig top-10 over sine favorittracks med bandet. Jeg kvitterer nedenfor med min egen top-10 (i prioriteret rækkefølge) og sender også herfra et forsinket tillykke til Mr. Stonefree:  
  1. Kattemor
  2. Fatherless Hill
  3. Kvinde Min
  4. Sirenesangen
  5. Som Et Strejf Af En Dråbe
  6. Langebro
  7. December i New York
  8. Alla-Tin-Gala
  9. This is my life
  10. Det Bedste Til Mig Og Mine Venner


Læs i øvrigt også Torben Billes fine portræt.


Og her er min egen personlige favorit med lyd på. Et nummer, jeg har elsket lige siden, at min søster i 1977/78 fik/købte Gør det noget på kassettebånd:
 
 
 

Ingen kommentarer: