tirsdag den 3. april 2012

Mens jeg venter.....

3 af mine absolutte yndlingsbands - Kent, Sigur Ros og Saint Etienne - er på vej med nye albums. Smagsprøverne fra dem alle tegner mere end lovende, men mine forventninger til musik fra de pågældende er altid høje - og bliver altid indfriede!

Noget tyder på, at 2012 kan blive én af de helt fine musikårgange, og i ventetiden på de albums, spiller jeg nedenfor mine absolutte favoritter med netop Sigur Ros, Kent og Saint Etienne:




Endelig har jeg store forventninger til det kommende album med The Walkmen. De har endnu ikke helt opnået favoritstatus her på matriklen, men er et band, jeg bliver mere og mere begejstret for. Her er en personlig favorit:


Og det med, at 2012 kan blive et fint musikår understreges også, at vi kan vente nye plader (bruger vi overhovedet betegnelsen plade mere eller er det bare mig, der er gammel.....) med Garbage, Best Coast og Beach House.





Ingen kommentarer: