lørdag den 24. marts 2012

Det logiske valg

I går vandt Ida, nærmest som ventet, denne sæsons X-Factor. Nu så jeg hverken semifinalen eller finalen, men havde jeg det, havde det næppe ændret ved det faktum, at Ida var den logiske vinder - med afstand det største musikalske talent, den danske udgave af X-factor har oplevet gennem årene. Og det mest troværdige bud på en vinder/deltager, der kan lave en karriere efter programmet.

Min egen opfordring til DR vil være, at de nu bør slutte med programmet. Konceptet er kørt igennem og blevet en kende fortænkt (især med de 3 dommerroller), og samtidig vil de stoppe på toppen - mange deltagere gennem årene har været gode, men lydt som noget, vi havde hørt 1000 gange, mens Ida stikker ud, på den gode måde.

Stort tillykke til Ida med sejren - fuldt, fuldt fortjent, og jeg vil med glæde følge hende på den videre musikalske vej.

Her er hun fra finalen:





1 kommentar:

Holt sagde ...

De burde stoppe ja, og de er på mange måder på toppen med X-factor. Ida er fantastisk, og på mange måder en muse for musikken. Meget sublimt. Desuden mister programmet Blachmann, og mener også at pernille og mik stopper. Og må ærligt indrømme at Blachman er anchorman på X-factor, og jeg har egentligt ikke lyst til at se nogen anden i den rolle, og det samme med pernille. Så skulle de hive medina ind, men ved ik om hun er gearet og har lyst til sådan et show overhovedet.